Interview op komst en last van koudwatervrees? Journalisten bijten niet! laat zien hoe een zelfverzekerd mediaoptreden staat of valt bij een goede
voorbereiding. Dit even praktische als inspirerende handboek beschrijft hoe managers de media kunnen gebruiken om op een effectieve en geloofwaardige manier te communiceren met afnemers, aandeelhouders, autoriteiten en de arbeidsmarkt.
Hans Kruyzen is directeur van MediaLogic, een internationaal adviesbureau dat bestuurders en managers van verschillende multinationals
mediabewustzijn bijbrengt. Zijn seminars vinden plaats van Milaan tot Miami en van Berlijn tot Beijing. Daarvoor schreef hij jarenlang voor de internationale zakenpers. Van 1996 tot 2000 had hij de redactionele leiding van het tijdschrift Management Team.
Eerder publiceerde Kruyzen Talking Business – media exposure and the art of being interviewed (2003), Spraakmakend presenteren ? haal meer uit zakelijke teksten en toespraken (2004) en Managers en de media ? handboek voor effectieve perscontacten (2004).
Bestel via Haar eigen Zaak! voor 24,95 euro bij bol.com door onderstaande link te volgen.
Journalisten bijten niet Hans Kruyzen |