Marketing

Om je als organisatie te onderscheiden op de markt bestaat een heel aantal technieken met klinkende namen als AIDA-model, Balanced Scorecard, BCG-matrix, SWOT-analyse, DESTEP-factoren, bartering, e-marketing, dienstenmarketing en ga zo maar door. Gaat er al een belletje rinkelen? Nee? Dan is het hoog tijd dat u dit boek leest: Marketing, deel 5 uit de Middelmanagement Bibliotheek. Het is een eye-opener voor de middelmanager op het gebied van marketing. In dit boek doet de auteur u haarfijn uit de doeken wat deze marketingkreten betekenen en – uiteraard – hoe u er werk van maakt. Van het vertalen van klantbehoeften in kansen voor de eigen organisatie, het analyseren van de interne en externe omgeving en anticiperen op relevante (markt)ontwikkelingen, en het opstellen van een eenvoudige kosten- batenanalyse tot het schrijven van een (marketing) communicatieplan.

Bestel dit boek nu bij haareigenzaak via bol.com voor 22.95 euro door onderstaande link te volgen.

Marketing
Marketing
Charles Koning

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.