Boek Guerrillamarketing

boek Guerrilla marketing

Ondernemers hebben baat bij aandacht. Adverteren is vaak duur, maar er zijn ook manieren om met minder budget meer aandacht te krijgen in de markt. In dit boek Guerilliamarketing krijg je een idee over hoe dat werkt. Wat je wel en niet kunt doen. En welke acties een goed effect hadden. Je krijgt genoeg inspiratie om zelf een ludieke Guerrilliamarketing actie te bedenken, die pas bij jouw bedrijf.

Ludieke acties in dit boek Guerrilliamarketing

Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame – guerrillamarketing!
Dit boek is de zoektocht van journalist Cor Hospes naar de do’s en don’ts van guerrillamarketing. Een onmisbaar boek voor ondernemers, consumenten, reclamemakers en alle andere leken en professionals die wel wat inspiratie kunnen gebruiken!

Wat de experts zeggen

‘Als je het boek ademloos hebt gelezen, leg je het met een zucht terzijde en zeg je tegen jezelf: ‘Wat kan marketing toch mooi en simpel zijn, als je de klant maar begrijpt!’ – Prof. dr. Cor Molenaar
De serie Marketing & sales update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.

Boek Guerrilliamarketing is een inspiratie voor elke ondernemer. Kort en krachtig geschreven, snap je na het lezen van dit boek wat je te doen staat!
Te koop bij bol.com.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.